.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وقوع 13 هزار و 738 فقره تصادف رانندگي در مازندران
معاون راهنمايي و رانندگي فرماندهي انتظامي مازندران گفت: در سال جاري، 13 هزار و 738 فقره تصادف رانندگي در مازندران به وقوع پيوست. به گزارش شمال نیوز به نقل از ايلنا، سرهنگ رمضانعلي سوادكوهي، معاون راهنمايي و رانندگي فرماندهي انتظامي مازندران، در جمع خبرنگاران، گفت: در

معاون راهنمايي و رانندگي فرماندهي انتظامي مازندران گفت: در سال جاري، 13 هزار و 738 فقره تصادف رانندگي در مازندران به وقوع پيوست.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ايلنا، سرهنگ رمضانعلي سوادكوهي، معاون راهنمايي و رانندگي فرماندهي انتظامي مازندران، در جمع خبرنگاران، گفت: در سال جاري، 13 هزار و 738 فقره تصادفات رانندگي در مازندران به وقوع پيوست كه از اين تعداد، 11 هزار و 191 فقره تصادف خسارتي و سه هزار و 117 فقره تصادفات جرمي بوده است و از اين ميان 147 مورد منجر به فوت شده است.
وي تصريح كرد: بر اساس اعلام پزشكي قانوني در پنج ماهه اول امسال 147 نفر در اثر تصادفات رانندگي خودرو و موتور سيكلت در مازندران جان خود را از دست داده‌‏اند.
سرهنگ سواد كوهي، علل تصادفات رانندگي در اين خطه را عدم رعايت حق تقدم و عدم رعايت فاصله طولي عنوان و اضافه كرد: سالانه بين 150 تا 200 هزار نفر در اثر تصادفات رانندگي در كشور دچار لطمات روحي، رواني، جسماني و مالي مي‌‏شوند.
وي درباره صدور گواهينامه رانندگي گفت: امسال 30 هزار و 265 فقره گواهينامه رانندگي براي متقاضيان صادر و يك هزار و 784 دستگاه خودرو شماره‌‏گذاري و 27 هزار و 481 دستگاه خودرو موتور سيكلت تعويض پلاك شده است.
وي، همچنين از توقيف 31 هزار و 644 دستگاه انواع موتورسيكلت در سال جاري در مازندران خبر داد كه از اين ميان تعداد 12 هزار و 832 مورد فاقد گواهينامه رانندگي چهار هزار و 242 مورد فاقد پلاك و 18 هزار و 453 مورد عدم استفاده از كلاه ايمني بوده است سرهنگ سوادكوهي، با توجه به پيش رو بودن فصل بازگشايي مدارس و آغاز ماه مهر گفت: فرزندان ما 18 سال از مقررات راهنمايي و رانندگي عقب هستند و بايد تلاش نمود با آموزش در مدارس اين خلا را به حداقل رساند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.257 seconds.